מי יכול לבצע עיצוב לוגו
נראה שיש עדיין כאלו שחושבים שהנושא של עיצוב לוגו יכול להיות כזה שבו יכול לקחת חלק גם מי שאינו עוסק בתחום. אלו שבורכו בכישרון בציור או בגרפיקה יכולים באמת להגיע לתוצאות מרשימות כשהם יוצרים דמות או סמל מיוחד במינו, אך בין זה לבין העברת מסר בצורת מתומצתת ומדויקת על ידי לוגו רלוונטי הדרך מאוד ארוכה. עיצוב לוגו הוא עבודה לאיש מקצוע שיש לו הרבה יותר מה להציע מאשר יכולות מרשימות בתחום הגרפיקה והעיצוב. יש לא מעט מעצבים מוכשרים בעולם הגרפיקה אך כל עוד אין להם את היכולת לשאול את השאלות הנכונות וכל עוד הם לא מבינים את מטרת הלוגו, הרי שיכולת העיצוב שלהם היא הדבר היחיד שהם יכולים להציע, וזה לא מספיק.
חברות, ארגונים, ועסקים המעוניינים לבצע מהלך של עיצוב לוגו מבינים כי המהלך חשוב לארגון והוא יכול להוציא אותו לדרך חדשה. לוגו נראה לחלק מהציבור כסמל נחמד בסך הכול אך כיום חלק גדול יותר מהציבור מבין כי הוא יכול לשרת את מטרתו של ארגון בצורה מצוינת. מרתק לראות כיצד עיצוב לוגו ברמה גבוהה מעניק ללוגו ולארגון את היכולת להטמיע מסר מסוים בצורה תת מודעת לעתים אצל קהלים רבים. עיצוב לוגו שנעשה על ידי גרפיקאי שאינו רק יצירתי אלא שגם מכיר את תחום העיסוק של הארגון שלפניו ויודע לשאול את השאלות החשובות בקשר לנקודה ו/או למסר שמנסה הארגון להעביר לציבור הצרכנים, הוא כזה שיכול לחדור עמוק אל תודעתו של הצופה בו.
אם נכיר יותר לעומק את עולם הצבעים נראה כי ירוק הוא צבע הקשור לאיכות הסביבה, צהוב הוא צבע מרגיע, ואדום הוא צבע של אזהרה (וגם תשוקה). שימוש נכון צבעים שונים בעת עיצוב לוגו מקצועי מביא לכך שלא רק הדמות שבלוגו או הסלוגן המצורף מעבירים מסר מסוים לצופה אלא שהצבעים הם בעלי משקל רציני בהעברת כל מסר שהוא. מי שמציע ללקוחותיו עיצוב לוגו חייב לבדוק לעומק את נושא הצבעים, הכיתוב, הדמות שתצורף (אם צריך בכלל), וכל אלמנט שנראה אולי קטן ולא משמעותי אך יכול בקלות לחדור לתודעה ולהעביר את המסר.
עיצוב לוגו הילה שבתאיעיצוב לוגו פרש סטודיו 03-6315536 www.pirsum4u.com